9 d’abril del 2012

Resum i fotos de la 12a trobada de sidecars de Puigcerdà

12a Trobada de sidecars Puigcerdà - 2012

Veure Fotos

Ha sigut tot un èxit la 12a trobada internacional de sidecars i la 1a trobada de sidecars tot terreny.
Els primers assistents ja van arribar el dijous 5 d’abril, en Pasqual, Vicenta, Miquel,Yolanda, Andrés, Glòria, Iolanda i Eloi.

El divendres al matí vam anar a Mont-Louis, aquesta vila té un important atractiu degut a la conservació de les fortificacions militars dutes a terme l’any 1679. Actualment encara hi ha una base militar.

Mont-Louis

Vam poder fer una volta per la vila i poder seure a fer un cafè prenent el sol.
A la tarda, després de dinar el temps va canviar tapant-se i fent un ruixat de poca estona.

Durant la tarda vespre ja van arribar més assistents a la trobada: Justo, Hermi, Regina, Tilman, Martin, Jordi, Gemma, Roger, Oriol i Marçal.
La Regina, en Tilman i en Martin són alemanys i és la primera vegada que ens visiten. Van baixar amb dos sidecars tot terreny aprofitant unes vacances pels Pirineus.

Xerrant i menjant una bona paella, vam saber que són amics d'en Dirk, el Holger i l’Alex, companys alemanys que han vingut vàries vegades a la trobada de Lles de Cerdanya.

Després de sopar la Iolanda i l’Eloi ens van projectar una pel·lícula del viatge als Elefants que van fer amb en Justo i la Hermi.

El dissabte al matí, a tres quarts de nou ja erem tots a punt per fer la foto amb la samarreta, amb boira i a –2ºC. Ens va acompanyar en Carlos, el xef de l’hotel amb la seva Drag Star.

A les 9:00 vam sortir tots junts per fer la ruta amb destí a les mines de Cercs.
Vam pujar cap a la Molina i vam fer el coll de la Creueta a 1800 m. d’alçada, on vam aprofitar per fer unes fotos amb els sidecars sobre la neu.

Coll de la Creueta a 1800 metres d'alçada

Cap a les 11:00 ja vam arribar a la colònia St. Corneli (mines de Cercs), on ens esperaven uns quants sidecars més, en David, la Glòria, l’Àlex, en Roger que va venir des de França amb un altre sidecar tot terreny, en Josep i la Begoña de Manresa, en Manolo, la Pilar amb en Joan, en Pere, la Isa i l'Eloi i en Blas, l’Àngel i la Pepi.

Ens vam ajuntar 13 sidecars, 2 motos i 40 persones. Tots junts vam fer la visita al museu de la mina i més tard vam entrar amb un tren dins una mina per explicar-nos com es treballava a les diferents èpoques que va ser oberta la mina.

Els quatre sidecars d'enduro que van assistir a la trobada

Després de dinar vam tornar cap a Puigcerdà, però fent una parada a Castellà de n’Hug poble molt maco i turístic del nord-est del Berguedà. Va ser arribar a Castellà de n’Hug i posar-se a nevar, però va durar només uns minuts.

Al vespre, després del sopar el club va obsequiar a en Miquel una caricatura d’ell i la Yolanda amb el seu sidecar.
Rient molt, vam fer el sorteig de regals gentilesa d’en Miquel i l’entrega de trofeus.

El diumenge al matí ens vam despedir tots i fins la propera concentració.