24 d’agost del 2012

Resum de la trobada de Sòria 2012

Els dies 23,24,25 i 26 d’agost ens vam trobar a la 1a trobada de sidecars de Sòria. Vam estar allotjats al camping el Concurso al poble d’Abejar, molt a prop de Sòria capital.

Durant aquests dies vam poder disfrutar del sol, de la piscina del camping i com és costum a les trobades d’unes sortides per conèixer el territori, disfrutant de l’arquitectura de la província i el paisatge.
El dijous al matí vam visitar Sòria capital, passejant pel centre històric i comprant al mercat municipal per poder fer al vespre una “barbacoa”.
El divendres coincidint que era St. Bartomeu, ens vam dirigir cap a l’ermita de “San Bartolomé”, on s’hi celebrava una festa conmemorant el patró de l’ermita. Aquesta ermita està dins el “Cañon de Río Lobos”.
Més tard vam fer una parada al poble medieval “Burgo de Osma”, llàstima que la Catedral de “Santa María de la Asunción” estava tancada i no la vam poder visitar. Tot passejant ens vam quedar a dinar a la Plaça Major.
I per últim, el dissabte vam anar a fer una visita a la “Laguna Negra” al parc natural de la “Laguna Negra y Los Circos Glaciares de Urbión”. Per arribar al llac existeix l’opció de caminar 30 minuts tot contemplant el paisatge del parc o be agafar un autobús que realitza el mateix trajecte. Tornant al camping vam fer una parada al “Embalse de la Cuerda del Pozo”, on degut al baix nivell de l’aigua hi vam poder entrar amb els sidecars.
El dissabte al vespre vam fer els sorteig d’uns obsequis i en Miquel, el nostre secretari, va fer entrega d’uns coixins amb el logo del club estampats.
A la trobada de Sòria hi van assistir 7 sidecars, 3 motos i 1 autocaravana. En Ricard i l'Alba, els propietaris de l’autocaravana, ens van ajudar amb la logística de la trobada.