30 de març del 2013

Resum i fotos de la trobada de Puigcerdà 2013

13a Trobada de sidecars Puigcerdà - 2013

Veure totes les fotos

Els primers assistents van arribar dijous, entre ells l'Ignasi que ens va venir a veure des de Suïssa. Llàstima que divendres va continuar camí cap a França.

Ja la resta d'assistents van anar arribant divendres.

En total han vingut 12 sidecars, 3 motos i 42 assistents.

El divendres vam sopar a l'hotel i després de sopar la Iolanda i l'Eloi ens van projectar el video de la trobada de Puigcerdà de l'any passat i el video de la trobada hivernal que es fa a Ennetbühl (Suïssa) per febrer. L'organitzador d'aquesta trobada és en Peter Tanner que és membre del motoclub Toggenburg. Si mai teniu oportunitat d'anar-hi feu-ho perquè és una trobada que val la pena, pel lloc, l'ambient, l'organització i la gent.

El dissabte al matí vam sortir puntuals per anar cap a la Pobla de Lillet. Allà ja teníem el lloc que ens va reservar l'Ajuntament per aparcar les motos. Així que va ser només aparcar i anar cap a l'estació a buscar el trenet que ens va portar als Jardins Gaudí.

Vam fer la visita guiada als jardins. Tots vam apendre coses noves sobre els jardins i a més la canalla s'ho passar molt bé.
Sortint dels jardins vam anar amb el trenet fins al museu de ciment. Deu minuts de voltar per allà i ja tornem cap a la Pobla de Lillet per dinar.

Després de dinar ja tornem cap a Puigcerdà a descansar una mica fins l'hora de sopar. Encara que hi va haver qui no estava prou cansat i va anar a patinar a la pista de patinantge de Puigcerdà.

També vam tenir la sorpresa de la visita d'en Hänsi i la seva dona que van venir d'alemanya. No sabiem si vindrien perquè just el dia de marxar se'ls hi va espatllar el sidecar.

Al vespre, després de sopar el club va fer l'entrega de trofeus: El sidecar de més lluny internacional: en Hänsi, el sidecars de més lluny nacionals: En Vicenç i en Ray. El sidecar amb més components: En Raimon i un últim trofeu pel germà de l'Eloi, en David. També vam fer el sorteig de regals gentilesa d'en Miquel i en Ramon.

El diumenge al matí ens vam despedir tots i fins la propera concentració.