19 d’abril del 2014

Puigcerdà 2014

Ja hem fet la 14a trobada internacional de sidecars de Puigcerdà.

Les previsions de temps no eren gaire bones però finalment vam tenir uns dies fantàstics amb sol i molt bones temperatures.

El divendres al matí vam fer la ruta amb els sidecars d’enduro.
Aquest any van repetir assistència en Hänsi i l’Andrea  amb una ktm adventure. En Tom i la Marion van venir amb un sidecar d’enduro de competició, en Martin i la Petra amb un Horst Ullrich-BMW i l’Eloi i la Iolanda amb el seu Horst Ullrich-Suzuki.

Ens vam dirigir cap a Ordèn,  Talltendre i la Bastida, des d'on hi ha unes vistes molt maques del Cadí. La ruta va ser per pistes amb alguns trams amb molta pedra i un xic de dificultat. Tots els companys alemanys van disfrutar molt de la sortida de muntanya.

El divendres a la tarda ja van arribar la resta d’assistents amb un total 10 sidecars, 3 motos i 33 persones.

Després de sopar, en Tom i la Marion ens van projectar el muntatge de fotografies del viatge que van realitzar a Àfrica. Fa dos anys van sortir d’Alemanya amb un sidecar i una moto cap a Grècia, Turquia, Egipte, Sudan, Etiopia, Kenya, Tanzania, Moçambic, Sud Àfrica i Namíbia, amb un total de 222 dies, 16 països i 28.000 Km. Va ser un documental fotogràfic increïble. Durant la projecció anaven explicant anècdotes del viatge.

El dissabte al matí, com cada any, vam fer la ruta turística. Enguany per pobles de la Cerdanya francesa passant per Llo, Eyne, Bolquére fins arribar al forn solar d’Odeillo.
Aquest forn solar és una instal·lació d’investigació científica. Tot el grup va fer la visita a l’exposició, ens van mostrar un documental i ens van fer una demostració in situ de la reflexió dels raigs del sol.

Després de la visita i per esperar l’hora de dinar vam fer un petit aperitiu i com no podia faltar vam veure l’exel·lent “herbero” d’en Miquel. Què seria una trobada de sidecars sense l’herbero!!! Vam aprofitar el moment per fer la foto de grup amb les samarretes del 2014.

Al migdia vam tornar cap a l’hotel, on en Carles ens esperava amb una paella enorme per a tots.

I per acabar la trobada, abans del sopar, en Hänsi i l’Andrea van projectar les fotos del viatge que van fer per tota la península ibèrica i nord d’Àfrica. De fet, l’any passat van venir a la trobada i va ser el punt on van començar el seu viatge de 3 mesos.

Després del sopar, vam fer un sorteig de regals per tots els assistents i cap a dormir.

El diumenge al matí, els primers a marxar van ser el alemanys que tenien un llarg camí cap a casa. Més tard ho va fer la resta.

Aquest 2014 ha sigut una trobada molt especial, agradable i amb molt bon temps. Us vull donar les gràcies a tots vosaltres per venir a la trobada i fer que sigui posible any rera any.